DUYURU
Dinar İlçe Sağlık Müdürlüğü´nden Bildirilmiştir

Yaz aylarında hava sıcaklıklarının mevsim normalleri üzerinde seyretnesi ve sıcaklıkla birlikte nem oranının artması sonucu sağlığımız olumsuz yönde etkilenmektedir.

Bu bağlamda;

Özellikle 4 yaşından küçük çoçuklar, gebeler, 65 yaş üzeri yaşlılar, kronik hastalığı olanlar, sürekli ilaç kullananlar, açık alanda çalışanlar daha dikkatli davranmalıdır.

Susuzluk hissi olmasa bile her gün en az 2-2,5 litre sıvı tüketilmelidir.

Dışarıda ve açıkta satılan yiyeceklerin tüketiminden kaçınılmalıdır.

Çabuk bozulan besinler (et, yumurta, süt vb.) açıkta bekletilmemelidir.

Besinlerin hazırlanması ve pişirilmesi aşamasında hijyen kurallarına uyulmalıdır.

10.00-16.00 saatlerinde mecbur kalınmadıkça dışarıya çıkılmamalıdır.

Bu konularda vatandaşlarımızın önem ve hassasiyet göstermeleri gerekmektedir.


Dinar Belediyesi Bilgi İşlem