Belediye başkanlığımız su arıza amirliğinden bildirilmiştir ilçemiz Konak Mahallesi Atatürk Mahallesi Ilıca Mahallesi ve üçlerce Mahallesi'nde içme suları bir arızadan dolayı bir müddet kesilecektir Vatandaşlarımızın mağduriyet yaşamaması için Gerekli tedbirleri almaları önemle ilan olunur